Tiedote koronavirustilanteen vaikutuksista FUN Lielahteen

Olemme auki, mutta tuomme treenivaihtoehtoja myös kotiin ja ulos!

Maanantaina 16.3. hallitus linjasi julkiset liikuntapaikat suljettavaksi, mutta yksityiset liikuntakeskukset voivat edelleen jatkaa toimintaansa THL:n ohjeita noudattaen. FUN Tampere Lielahti jatkaa siis toimintaansa muiden Lielahden yksityisten liikuntakeskusten tavoin, mutta luovumme ohjatuista ryhmäliikuntatunneista alustavasti määräajaksi 18.3.-13.4.
Rajaamme myös virtuaalituntien osallistujamäärää 10 henkilöön suosituksen mukaan, ja lisäämme ajastettuja virtuaalitunteja livetuntien tilalle.

Olemme pienyritys jonka toiminnan keskeytyminen vaikuttaisi kohtalokkaasti suoraan niin monen ihmisen ja yrityksen talouteen, että sen ajatteleminenkin tekee surulliseksi.
Tästä syystä toivomme hartaasti, että saamme jatkaa toimintaamme mahdollisimman pitkään ja että te jäsenet voitte pysyä matkassamme haastavasta tilanteesta huolimatta. Haluamme edelleen tarjota teille parasta palvelua ja hauskoja ja elämyksellisiä liikuntahetkiä. Tahtotilamme on toki tehdä kaikki tämä jäsenten turvallisuutta ajatellen, mutta myös turvata koko liiketoimintamme tulevaisuus ja olla osa elämäänne myös jatkossa.

Huoli lähimmäisestä on nyt meillä kaikilla varmasti kova. Monet ihanat jäsenemme tai perheenjäsenemme kuuluvat riskiryhmään. Moni on myös pienyrittäjä, joka hädän keskellä yrittää nyt pitää liiketoimintansa käynnissä ja perheen toimeentulon käynnissä. Monissa perheissä tulot ovat jo pysähtyneet. Valitettavasti harvasta vakuutusyhtiöstä on mitään apua tällaisessa poikkeuksellisessa tilanteessa.

Pidetään hyvät ihmiset toisistamme huoli, tuetaan niitä, jotka tarvitsevat apua. Pitäkää jäsenyydet ja asiakkuudet voimassa liikuntapalveluihin ja muille palveluntarjoajille, jos se on taloudellisesti sinulle mahdollista. Me koko FUN Tampere Lielahden henkilökunta kiitämme sydämemme pohjasta teitä, jotka ette ole vielä päätyneet irtisanomaan jäsenyyttänne tai valmennustanne ja pystytte näin ollen vaikuttamaan siihen, että FUN Tampere Lielahti ja kaikki pienet yrittäjämme ovat palvelemassa teitä myös tulevaisuudessa.

Salilla on nyt hyvin tilaa ja turvaetäisyys muihin onnistuu hyvin.

Tarjoamme FUNin jäsenille ulkotreenejä sekä videokirjaston, jossa on virtuaalituntimme sekä muita treeniohjelmia kotona tehtäväksi!

Lisäksi tarjoamme yhdessä Les Millsin kanssa huikean tilaisuuden treenata Les Mills- treenit myös kotona!

Teille on avattu oma striimauspalvelu, jossa saatte käyttöönne veloituksetta 95 eri Les Mills ohjelmaa kahdeksassa eri kategoriassa. Palvelu on käytössä seuraavat 2kk ja sen käyttö on täysin ilmaista.

Tässä linkki palveluun joka toimii ilman erillistä kirjautumista: https://lmod.co/club

P.S. Linkin takaa löytyy myös Les Mills ohjelmia, joita ei ole saatavilla muualla, esimerkiksi Les Mills Mindfulness osio. Mindfulness sisältää mm. hengitysharjoituksia, meditaatio-ohjelmia ja kehonhuoltoa.

Mukavia treenihetkiä!

Uskoa ja luottoa tulevaisuuteen toivovat FUNin yrittäjät Saija, Pekka ja Pipsa sekä FUNin koko henkilökunta. ​​​​​​​