Tiedote FUNin toiminnasta poikkeusoloissa 2.4.2020

Lue tästä ajankohtaista tietoa FUNin toimenpiteistä pitkittyneissä poikkeusoloissa ja siitä miten palvelemme edelleen jäseniä ja miten selviämme yhdessä tästä poikkeuksellisesta ajanjaksosta.

Hallitus linjasi poikkeusolojen jatkumisesta 13.5. saakka. ​​​​​​​

Liikuntakeskuksemme on normaalisti auki jäsenille klo 4-24. Tällä hetkellä salilla käy keskimäärin noin 2-3 henkilöä tunnissa, tämä mahdollistaa turvallisen treenauksen paikan päällä, sekä turvaetäisyyden pitämisen.

Muistutamme myös, että Suomen hallitus linjasi 16.3., että yksityinen sektori voi pitää kuntosalit auki, mutta julkiset kuntosalit ja liikuntapisteet suljetaan. Suomen Kunto- ja terveysliikuntakeskusten yhdistys SKY ry:n mukaan kunto- ja terveysliikuntayritykset voivat olla edelleen auki viranomaismääräysten mukaisesti. Liikuntakeskuksessa harjoitteleminen ei ole julkinen kokoontuminen.

Emme voi laittaa FUNia kiinni, koska silloin meidän toiminta yksiselitteisesti loppuisi. Olemme tuore yrittäjänvetoinen pienyritys, joka ei ole pystynyt tietenkään kerryttämään minkäänlaista puskuria tähän täysin poikkeukselliseen tilanteeseen. Meillä on keskeytysvakuutus ja kaikki muut tarvittavat vakuutukset, mutta ne eivät korvaa mitään epidemiatilanteessa. Emme saa mistään mitään apuja, tukia tai vaikka vuokrahelpotuksia. Jatkamme edelleen toki niistä neuvotteluja. Meillä ei ole taustalla sijoitusyhtiötä, joka mahdollistaisi toiminnan rahoittamisen. Meillä on olemassa oma työpanoksemme ja palava halu jatkaa FUNin toimintaa.

Liiketoimintamme selkäranka on jäsenten kuukausittaiset jäsenmaksut. Siksi pyydämmekin teitä jatkamaan jäsenyyksiä läpi tämän poikkeusajan, mikäli se teille on vain taloudellisesti mahdollista. Riskiryhmäläisetkin treenaavat turvallisesti kotona FUNin videokirjaston avulla, jota päivitämme joka viikko. Pyydämme siis hartaasti ettette irtisanoisi jäsenyyksiänne, vaan hyödyntäisitte uusia tapoja pitää huolta itsestänne myös epidemia-aikana, vaikka keskukseen ette pääsisikään. ​​

Tässä vaiheessa ISO KIITOS teille kaikille jotka olette pysyneet mukana matkassamme! Tukenne ja jäsenmaksunne on meille elintärkeä, kiitos niistä.

Haluamme myös kiittää niitä jäseniä, jotka taloudellisten olosuhteiden pakosta olette joutuneet irtisanomaan jäsenyytenne. Myötätuntomme on myös teidän puolellanne ja ymmärrämme että monissa talouksissa on nyt tiukkaa tämän meitä kaikkia koskevan kriisin johdosta.
​​​​​​​

Noudata seuraavia ohjeita treenatessasi meillä:

• älä treenaa sairaana, edes pienet oireet ovat syy jäädä kotiin
  • pese käsiäsi usein
  • pidä turvaväliä muihin treenaajiin - avarat tilamme mahdollistavat sen
  • noudata hyvää aivastamis-, niistämis- ja yskimishygieniaa
  • pyyhi laitteet käytön jälkeen keskukselta löytyvillä suihkepulloilla ja paperilla

Ryhmäliikunnan maksimi osallistujamäärää on pienennetty ja live-sisäpyöräily on toistaiseksi poissa aikataulustamme.

Toivotaan tilanteen normalisoituvan mahdollisimman pian, yritetään selvitä tästä yhdessä. Pysykää terveinä!

Rakkain terveisin

FUNin yrittäjät sekä koko henkilökuntamme

Osta meille lahjakortti tai jäsenyys!

Verkkokaupastamme voit ostaa FUN kuukausi- tai vuosilahjakortin. Lahjakortti on voimassa vuoden ostohetkestä, joten voit käyttää lahjakortin kun sinusta hyvältä tuntuu.

Lahjakorttiostoksille pääset tästä.

Jäsenyysostoksille pääset tästä.