Tiedote FUNin toiminnasta poikkeusoloissa 2.4.2020

Lue tästä ajankohtaista tietoa FUNin toimenpiteistä pitkittyneissä poikkeusoloissa ja siitä miten palvelemme edelleen jäseniä ja miten selviämme yhdessä tästä poikkeuksellisesta ajanjaksosta.

Hallitus linjasi poikkeusolojen jatkumisesta 13.5. saakka. Tämän takia FUN noudattaa terveysviranomaisten suosituksia eikä järjestä poikkeusaikana ohjattuja ryhmäliikuntatunteja. Lisäksi virtuaalituntien ja ulkotreenien osallistujamäärä on rajattu 10 henkilöön turvaetäisyyden säilymiseksi.

Olethan jo hyödyntänyt FUN jäsenille tarkoitettuja ulkotreenejä, virtuaalikirjastoa ja Les Mills:in tarjoamia virtuaalitunteja? Olemme lisäksi lainanneet treenivälineitä FUN jäsenille kotiin, vapaita välineitä voit tiedustella lielahti@liikuntakeskusfun.fi , tai tulla jonoon mikäli kaikki välineet ovat varattuna.

Liikuntakeskuksemme on normaalisti auki jäsenille klo 4-24. Tällä hetkellä salilla käy keskimäärin noin 2-3 henkilöä tunnissa, tämä mahdollistaa turvallisen treenauksen paikan päällä, sekä turvaetäisyyden pitämisen. Lue aiemmista tiedotteistamme miten salilla toimitaan ja miten huolehdimme hygieniasta.

Muistutamme myös, että Suomen hallitus linjasi 16.3., että yksityinen sektori voi pitää kuntosalit auki, mutta julkiset kuntosalit ja liikuntapisteet suljetaan. Suomen Kunto- ja terveysliikuntakeskusten yhdistys SKY ry:n mukaan kunto- ja terveysliikuntayritykset voivat olla edelleen auki viranomaismääräysten mukaisesti. Liikuntakeskuksessa harjoitteleminen ei ole julkinen kokoontuminen.

Emme voi laittaa FUNia kiinni, koska silloin meidän toiminta yksiselitteisesti loppuisi. Olemme tuore yrittäjänvetoinen pienyritys, joka ei ole pystynyt tietenkään kerryttämään minkäänlaista puskuria tähän täysin poikkeukselliseen tilanteeseen. Meillä on keskeytysvakuutus ja kaikki muut tarvittavat vakuutukset, mutta ne eivät korvaa mitään epidemiatilanteessa. Emme saa mistään mitään apuja, tukia tai vaikka vuokrahelpotuksia. Jatkamme edelleen toki niistä neuvotteluja. Meillä ei ole taustalla sijoitusyhtiötä, joka mahdollistaisi toiminnan rahoittamisen. Meillä on olemassa oma työpanoksemme ja palava halu jatkaa FUNin toimintaa.

Liiketoimintamme selkäranka on jäsenten kuukausittaiset jäsenmaksut. Siksi pyydämmekin teitä jatkamaan jäsenyyksiä läpi tämän poikkeusajan, mikäli se teille on vain taloudellisesti mahdollista. Riskiryhmäläisetkin treenaavat turvallisesti kotona FUNin videokirjaston avulla, jota päivitämme joka viikko. Pyydämme siis hartaasti ettette irtisanoisi jäsenyyksiänne, vaan hyödyntäisitte uusia tapoja pitää huolta itsestänne myös epidemia-aikana, vaikka keskukseen ette pääsisikään. ​​

Tässä vaiheessa ISO KIITOS teille kaikille jotka olette pysyneet mukana matkassamme! Tukenne ja jäsenmaksunne on meille elintärkeä, kiitos niistä.

Haluamme myös kiittää niitä jäseniä, jotka taloudellisten olosuhteiden pakosta olette joutuneet irtisanomaan jäsenyytenne. Myötätuntomme on myös teidän puolellanne ja ymmärrämme että monissa talouksissa on nyt tiukkaa tämän meitä kaikkia koskevan kriisin johdosta.

Toivotaan tilanteen normalisoituvan mahdollisimman pian, yritetään selvitä tästä yhdessä. Pysykää terveinä!

Rakkain terveisin

FUNin yrittäjät sekä koko henkilökuntamme

Osta meille lahjakortti tai jäsenyys!

Verkkokaupastamme voit ostaa FUN kuukausi- tai vuosilahjakortin nyt ilman liittymismaksua! Lahjakortti on voimassa vuoden ostohetkestä, joten voit käyttää lahjakortin kun sinusta hyvältä tuntuu.

Lahjakorttiostoksille pääset tästä.

Mikäli haluat aloittaa treenamisen nyt, tai ostaa meille kannatusjäsenyyden, voit ostaa kuukausi- tai vuosijäsenyyden ilman liittymismaksua verkkokaupastamme.

Jäsenyysostoksille pääset tästä.

FUN ulkotreenit

Nyt sinulla on mahdollisuus osallistua FUNin ulkotreeneihin koko kesän! Aikataulun näet Liikuntakeskus FUN- mobiilisovelluksesta sekä ryhmäliikunta-aikataulusta.